سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شاید این جمعه بیاید...ولی می آید؟
نظرات ()

بسم الله الرحمن الرحیم

جمعه ی اول و دوم نیست که می گذرد.جمعه ها گذشت در انتظار غایب همیشه حاضر، یوسفی که بین برادرانش هست ولی نیست.یوسفی که روی فرش برادرانش راه می رود، ولی کسی او را نمی شناسد. آیا وقت آن نرسیده که خودش را به ما نشان دهد؟آیا وقت آن نرسیده که بیاید و عالم را دگرگون کند؟ آیا وقتش نرسیده که بیاید و بندگان خدا را زنده کند و زمین را آباد؟ بگویم باز هم از این سوال ها؟ خودتان هم میدانید آنقدر حرف از این سوال ها هست، که بگوییم آقا بیا که زمین تنگ شده، آقا بیا که آسمان نمی بارد، آقا بیا که دشمن نمی گذارد آب خوش از گلویمان پایین رود، آقا بیا که ناموسمان را در جای جای دنیا به تاراج می برند و کاری نمی توانیم بکنیم.

آقا نیا، به جان خودم بیایی هم با این جماعت به غربت علی دچار می شوی. من خودم را می‌گویم، خیلی ها هم مثل من. واقعیت را ببینیم دیگر. حسن ظن به عبادالله به جای خودش ولی من هم یکی از همان خلق الله. اصلا برای خودم میگویم آقا. نیا... می ترسم بیایی و بزنم زیر پیمانم. می ترسم بیایی و آخرش خودم سنگت بزنم. انتظار من وقتی انتظار است که انتظار باشد. من در ظاهر زمین و آسمان را به هم میدوزم در دعا هایم، که ظهر الفساد فی البر و البحر، که خدایا اگر نیامد، اگر بین من و او مرگ افتاد، إن حال بینی و بینه الموت، اگر خاک بر سر شدیم، مرا از قبر بیرون بکش و ...، در ظاهر که این هاست ولی در ظاهر است دیگر! دم و دستگاه و برو بیایی به هم زده اند مشتاقان گریانش ولی این مشتاقان گریان، به جز اشک کار دیگه هم میکنند؟! یا فقط گریه می کنند و عقایدشان را مرور میکنند و برای سلامتی مولایشان صدقه می اندازند؟

همه اش همین است؟ به خدا باید بترسیم از این عجل لولیک الفرج ها. باید بترسیم از اینکه نامه میزنیم و پیام صادر میکنیم که بیا و ولی هنوز شمشیر را نمی دانیم به دست چپ بگیریم یا به دست راست. من یکی که می ترسم از اینکه بیاید و یا همه این خلق الله با هم جلویش بایستند یا هم که همه خلق الله سمت مولایشان باشند و من در سپاه مقابل قلم بزنم و سخن برانم که مهدی فاطمه فلان است و فلان موضعش غلط بود و از این حرف های صد من یه غاز آبکی. یکی نیست بگوید، تویی که عرضه ترک یک گناه ساده را نداری تویی که قدرت برآمدن از پس نفس را نداری و یک نگاهت را به سختی جمع و جور میکنی، کجای کاری؟ برو پی کارت تو را چه به العجل العجل گفتن، خودت شتاب کن در رسیدن به سپاه یار...




نویسنده : محمد جاویدی
تاریخ : جمعه 94/8/8
زمان : 5:58 عصر


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.