سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حتی یک لیوان آب جوش
نظرات ()

بسم الله الرحمن الرحیم

حتی یک فنجان آب جوش

پس از چندی حالم برای نوشتن خوش است، این مدت که به لطف شهرآرا و ابر و باد و مه و حتی خورشید حال خوشی برای نوشتن نداشتم دلم پر می زد برای این وبلاگ، ولی امروز خوب شدم که بنویسم. همین الان هم که این ها را تایپ میکنم و به آراستن این نوشته فکر می‌کنم نمی‌دانم که چه باید بگویم، آنقدر حرف دارم ولی انگار همین نوک انگشتم باشد، نمی‌ریزد روی کاغذ.

 سوژه ثابت نوشته‌های این موقع رفتن تابستان و شروع سوز های سرد پائیز است. همیشه گفته ام خیلی پائیز را دوست ندارم. هیچ چیز به بهار نمی رسد و خوش به حال نیمکره ی جنوبی که هوایش دارد کم کم گرم می شود و شکوفه ها می‌آیند و زمین‌شان زنده می‌شود.

 گذشته از این حرف های دخترانه، روزگارم بوی غربت می‌دهد. راحت بگویم حتی یک لیوان آب جوش خشک و خالی هم از گلویم پایین نمی‌رود. دیگر طول و تفصیلش را اینجا نمی شود گفت و کوبیدشان به دیوار اینترنت که نامحرم زیاد است. ما که امیدمان به خداست، خودش تدبیر کند این زندگی را و خودش توفیق بدهد بر تلاشی که شایسته است.


اللّهُمَّ فَصَلِّ عَلی محمّد و آلِه و حَبِّبْ اِلیَّ ما رَضیتَ بِهْ/خدایا بر محمد و خاندانش درود فرست و آنچه را خود برای من می‌پسندی، در چشم دلم آراسته گردان*

 

شکّر به صبر دست دهد عاقبت ولی       بد عهدی زمانه زمانم نمی‌دهد  

شب عید غدیر 1395
عید ولایت مبارک
(چقدر از این تبریک های کلیشه ای بدم می آید اه) 

 

_____________________________________

* دعای پانزدهم صحیفه سجادیه، ترجمه محمد مهدی رضایی نشر معارف




نویسنده : محمد جاویدی
تاریخ : دوشنبه 95/6/29
زمان : 4:21 عصر


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.